امکانات اصلی Enterprise 1000

  امکانات اصلی   ویژگی های فنی   جدول مشخصات   جدول مقایسه

 

Enterprise 1000

 

پشتیبانی کامل SIP

این سیستم، آخرین ویرایش استاندارد (SIP (RFC-3261 را به طور کامل رعایت می نماید. این بدان معناست که سیستم امکان تعامل و سازگاری با طیف وسیعی از محصولات متنوع از قبیل تلفن های شبکه، ویدئوفون ها و سوئیچ های مخابراتی را دارا می باشد و مصرف کننده ناچار به انتخاب یک برند یا مدل خاص از تجهیزات جانبی نمی باشد.


پیاده سازی به صورت سیستم توزیع شده جغرافیایی

این سیستم بر اساس ساختار IMS طراحی شده است. این ساختار به شما اجازه می دهد که سیستم را به صورتی توزیع شده جغرافیایی پیاده سازی نمایید. برای مثال این امکان وجود دارد که ساختار را به گونه ای طراحی کرد که ارتباطات با شبکه عمومی مخابراتی، مدیریت جریان تماس و ارتباطات با شبکه خصوصی مخابراتی، هر یک در نقاط جغرافیایی پراکنده قرار بگیرند. این برای پیاده سازی ساختارهای کارآمدتر افزونگی روش مناسبی می باشد.


امکانات متنوع مناسب برای مراکز تماس

امکانات متنوعی از قبیل صف تماس، تنظیم بار اپراتورها، عاملین تماس، نمایش سابقه تماس هنگام برگشت تماس، ضبط و آرشیو مکالمات، گزارش های آماری درباره عملکرد اپراتورها و غیره، این سیستم را به گزینه ای مناسب برای مراکز تماس در سازمان های بزرگ تبدیل می نماید.


انعطاف پذیری بالا برای مدیریت

تعداد نامحدودی مدیر سیستم قابل تعریف بوده و میزان و حدود دسترسی های هر یک از آنها تا جزئی ترین سطح قابل تعیین می باشد. مدیران سیستم می توانند از طریق وب، تل نت یا کنسول جهت مدیریت دستگاه به آن وصل شوند که این امکان را می دهد که مدیران مجاز از نقاط دوردست نیز به سیستم دسترسی داشته باشند.


کنترل دسترسی و مکانیسم های پیشرفته امنیتی

این سیستم در عین حالی که انعطاف پذیری بالایی برای مدیریت دارد، از امنیت بالایی نیز برخوردار است. همچنین، امکان کنترل دسترسی در لایه دو و سه شبکه را دارا می باشد و دسترسی به سیستم را می توان از طریق آدرس IP مبدأ و کلمه رمز محدود نمود. امکان انتقال صدا و داده به صورت رمزبندی شده نیز در سیستم وجود دارد.


پشتیبانی از تماس های ویدئویی

امکان تماس تصویری برای تمام مشترکین IP در این سیستم وجود دارد. عامل محدود کننده برای استفاده از این قابلیت فقط امکانات دستگاه ترمینال (گوشی) مورد استفاده توسط هر مشترک می باشد. جدیدترین کدک های ویدئویی از جمله H.264 به طور کامل توسط سیستم پشتیبانی می شوند.


برگشت سریع سرمایه/ هزینه پایین در مقایسه با سایر گزینه ها

صرفه جویی های مستقیم و غیر مستقیم فراوانی با استفاده از این سیستم در سازمان ها ایجاد می گردد. صرفه جویی های مستقیم به وسیله امکاناتی از قبیل فاکس مجازی، مرکز تلفن مجازی، استفاده از بستر IP برای ارتباطات بین نقاط دوردست حاصل می شوند و صرفه جویی های غیرمستقیم به وسیله افزایش کارایی ارتباطات در سازمان حاصل می گردند.


فاکس مجازی

این سیستم به کلیه مشترکین سرویس فاکس ارائه می نماید. به عبارت دیگر در این سیستم هر مشترک دارای یک صندوق فاکس می باشد. هر مشترک می تواند صندوق فاکس خود را به وسیله ایمیل یا از طریق وب مدیریت نموده و مشاهده نماید. فاکس های دریافتی به صورت فایل PDF در سیستم نگهداری شده که می توان آنها را چاپ نموده یا برای مراجعات بعدی در سیستم آرشیو نمود.


مرکز تلفن مجازی

به منظور ارائه نمودن سرویس مستقل به بخش های مهم در یک سازمان، می توان در سیستم «مرکز تلفن های مجازی» تعریف نمود به گونه ای که تعدادی از کانال های ارتباطی با شبکه عمومی مخابرات به یک بخش اختصاص داده شود و رفتارهای سیستم برای تماس های ورودی و خروجی آن بخش متفاوت و ویژه باشد.


پیاده سازی امکانات سفارشی

یکی از مزایای اصلی محصولات صنایع ارتباطی آوا، دسترسی داشتن مشتریان به تیم مهندسین طراح سیستم می باشد. این امکان وجود دارد که بر حسب نیازهای ویژه مشتریان، امکانات مختلفی به سیستم اضافه گردد. صنایع ارتباطی آوا این گونه سفارشی سازی ها را با حداقل هزینه و در برخی موارد به طور رایگان، برای مشتریان خود انجام می دهد.


ذخیره و آرشیو مکالمات

این یک امکان اختیاری است که با استفاده از آن می توان مکالمات مورد نظر را در سیستم ذخیره نمود. این قابلیت معمولاً در مراکز تماس یا بخش روابط عمومی سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. شفافیت و انعطاف کامل در طراحی این قابلیت وجود دارد به این گونه که ذخیره سازی فقط بر روی رسانه بیرونی امکان پذیر است. این امکان، دو سطح کیفیت ذخیره سازی را در اختیار می گذارد. کیفیت پایین تر منجر به مصرف فضای کمتر و کیفیت بالاتر منجر به شفافیت بیشتر صوت و ذخیره استریو می­ گردد.


سامانه پیامک
(SMS Server)

استفاده از این سیستم، پیامک سرویس های متنوعی را به کاربران ارائه می دهد، برخی از این سرویس ها عبارتند از:

  • تبادل پیامک بین خط موبایل و داخلی های سیستم
  • ارسال پیامک از طریق اینترفیس وب دستگاه
  • ارسال پیامک گروهی
  • ارسال پیامک اتوماتیک بر اساس یک Event
  • دریافت پیامک و ثبت در صندوق پیامک کاربران
  • دریافت پیامک و انجام یک Action


همچنین امکان نوشتن نرم افزارهای تبدیلی جهت اتصال به سامانه های رایانه ای سازمان جهت اعلام موجودی حساب، اعلام نتیجه پرونده، نظر سنجی و غیره وجود دارد.


چاپ